Längtar till värme och sol

Härliga Samos....
 

Satt och tittade på en massa bilder från våran härliga semester i Samos, åhhh vad jag längtar tills vi kan åka igen.
Så länge jag inte får något jobb kan det kanske bli svårt, får väl hoppas att Sverige blir solig och varm och att ett jobb dyker upp.
Har ni förresten märkt att det är ljusare ute på eftermiddagarna, underbart att det äntligen vänder :))
Idag har jag varit hos en vän och pratat bort några timmar, det är så skönt att få prata av sig ibland och just nu när det varit lite jobbigt runt omkring mig så behövs det extra mycket, tack fina G för att du lyssnar ♥
 
Nu ska jag krypa i säng.
Kram Kram
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0