Jag dör så vackert!

Vinterland....
 

Jag dör nästan när jag ser hur vackert det är ute nu, ytterligare en massa snö hade kommit under natten när jag vaknade i morse.
Det blev att pulsa runt på morgonpromenaden med hunden, härligt och jag ville nästan slänga mig ut i snön för att göra en snöängel men det fanns det inte tid tili ;)
Är alltid lite stressad på morgonen och kommer iväg i sista sekund.
I morgon är det fredag igen och jag har hart några dagar med jobb och det känns jättebra, hoppas det håller i sig nu och att även jag börjar känna mig lite lugnare.
Fick förresten en propp i ett finger idag, blev svullen, fick värk och blev rejält blå.
Jag blev riktigt rädd men tydligen är inte dessa ytliga proppar något farliga och det tackar vi för :))
Snart blir det sängen....
 
Kram Kram
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0