Gillar detta väder!

Våra balkonger...
 

Det vill visst inte sluta att snöa, hela dagen även idag har snön ramlat ner från himlen.
Ja mig gör det inte så mycket för jag fullkomligt älskar detta, om man ska klaga på något så gillar jag inte att köra bil i detta ;)
Idag efter jobbet tog jag på mig rejält och gick en lång promenad med min hund, härligt och jag passade på att ta några kort med mobilen men dessa kort ligger på Instagram photobysusanne.
Väl hemma blev det att skotta bort en massa snö och då fick kroppens muskler jobba en stund till.
Har lagat mat och det blev pasta med kycklingsås som föll familjen till belåtenhet, ja det är faktiskt inte så svårt att få dem belåtna då de äter det mesta :))
 
Då jag är en orolig själ och har nog alltid varit det försöker jag plocka fram saker som jag lärt mig en gång.
Jag vill så gärna kunna stanna upp och vara nöjd och glad, just nu känns det bättre och jag försöker tänka positivt.
Att man sedan tycker om att förnya i hemmet och gärna vill köpa nytt kan väl inte vara så farligt eller???
Jag älskar heminredning och läser inredningstidningar, följer bloggare och har hur många som helst som jag följer på Instagram. Hur mycket fint finns det inte, helt sjukt så mycket jag skulle kunna köpa. Men för det köper jag inte allt och ett nytt vardagsrum finns det inte pengar till men drömma måste man väl få :))

Nu ska jag in och kolla lite på de som varit på FORMEX mässan, hur mycket snyggt finns det inte där.
Nästa gång vill jag också följa med....någon :)
 
Puss Puss
Linda - Design Concept sa:

Visst är det underbart att det äntligen kommit lite snö. Lovely!!:)

Hoppas du får en fin dag! Kramar

2014-01-16 @ 10:31:17 | http://blogg.designconcept.se
Bella sa:

Visst är det trevligt med snön, blir så mycket ljusare ute och jag gillar att det är vinter i januari, vår kan det blir i mars :)

Håller med dig om att det finns så mycket fint i alla tidningar o bloggar man läser och instgram är en bra inspirationskälla.

Ha det gott!

Kramar Bella


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0