Vårlängtan!

Fina vita Ranunkel i min snygga vas....
 
 Sååå fina.....
 

Oj vad jag börjar längta till våren och alla blommor och knoppar som spricker ut, det bara kom nu när snön börjar smälta bort och solen skiner om dagarna. Jag hörde till och med fåglarna i morse när jag åkte till jobbet :)
Var ute en sväng för att handla lite mat och blev så sugen på att gå in på Blomsterlandet och titta på allt vackert som finns där. Skulle bara titta men det blev en liten bukett med vita Ranunkel som det var medlemspris på, alltså lite billigare än vanligt ;) Ni är väl medlemmar för det är riktigt bra medlemspriser ibland.
Kände att jag ville ha dem och man blir så glad med en bukett med färska blommor i hemmet och i denna underbara vas blev det bara så fint :))
 
I morgon är det redan onsdag, ja veckorna och livet går verkligen fort. Jobbar min sista dag på Himelstahus i morgon och det har varit bra dagar och jag har fått till maten varje dag ;)
Får se hur resten av veckan kommer att se ut, dom kanske ringer om något nytt redan i morgon om jag har tur.
Annars är jg sugen på att fotografera lite någon dag och kanske plocka fram mina taveldukar och få ihop något konstnärligt. Jag gillar att måla med många olika färger och jag skulle gärna kunna måla som Carolina Gynning, älskar hennes tavlor.
 
Nu ropar sambon att Farmen börjar, ja inte mycket att se men ändå lite kul att se vad som händer nu när man ändå börjat titta ;))
 
Kramen alla fina
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0