Söt liten minibyrå!

Kärlek...
 

Igår sprang jag på denna lilla söting på Jysk och rea var det också.
Blev så förälskad av den men gick ut från affären utan något köp, men jag kunde inte riktigt släppa den så jag gick tillbaka och här står den nu. Bilden är inte riktigt rättvis för den är vit men här ser det ut som att den är träfärgad.
 
Ikväll är N ute med grabbgänget och jag är här hemma ensam, jag tycker det är så skönt och jag har längtat hela dagen men N själv var inte så glad över att jag ville bli av med honom ikväll ;)
Nästa vecka händer något så spännande att jag knappt tror att det är sant men jag kommer att hålla er på sträckbänken ett tag till, håll bara tummar och tår för mig så blir jag glad :))
 
Önskar er en mysig kväll
Kramen
 
 
Kaffe och Mazarin sa:

Jättefin byrå.:)
Ja det är skönt och vara själv hemma nån kväll ibland.:) Ha en skön kväll!!! Jisses vad jag blev nyfiken nu över vad som ska hända. :)Kramiz.../Agge

2014-02-07 @ 22:15:18 | http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0