Ledig måndag!

Vår lilla sjö....
 
Idag har jag varit ledig och det blir väl lugnt resten av veckan då det är sportlov i skolorna.
Från och med nästa vecka har jag i alla fall fått ett vikariat på fem veckor, känns skönt att veta vad man gör.
Jag och en vän tog en promenad idag på lunchen, ja det är vår i luften. Bilden jag tog blev mörk men solen sken och isen börjar smälta på sjön.
Haft en skön dag med inga måsten och det behöver jag ibland, har i alla fall städat i tvättstugan. Förstår inte att man slänger in allt där hela tiden...suck!!
Ska snart bädda ner mig med två nya tidningar och bara ha det så där skönt och mysigt man bara kan.
 
Kram alla fina ♥

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0