En regnig söndag!

Nya numret av Sköna Hem......
 
Idag regnar det och är grått ute så jag låg länge kvar i sängen och bläddrade i nya numret av Sköna Hem, åhhh det finns så mycket fint.
 
 Mycket snyggt....
 
Att det är mycket rosa nu till våren går inte att ta miste på, överallt ser man de rosa detaljerna.
Jag hade mycket rosa för två år sedan så mycket att jag kände att jag nog får skärpa mig men nu äntligen kan jag plocka fram det igen med gott samvete ;)
Som sagt en slö dag med lite plock och mycket vila och om några timmar ska jag på ett möte, herregud vad detta är spännande :))
Kan det vara så att allt vänder nu och det som jag alltid har önskat går i uppfyllelse, finns det någon däruppe som äntligen förstått att det är detta jag vill och hjälper mig på vägen just nu.
Jag vill så gärna berätta men jag måste lugna mig, allt är inte på långa vägar klappat och klart men jag lovar att när det är det så ska jag berätta om jag inte gråter och allt gick åt pipan förstås ;)
 
Kram kram
 
 
Linda - Design Concept sa:

Vad är nu för spännande på gång?!:) Hör gärna av dig om du vill "prata av dig", är såå nyfiken ju;))

Kram Linda

2014-02-10 @ 09:36:10 | http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0