Vinterland!

Utsikt....
 

Denna härliga utsikt har vi från vår balkong på övervåningen.
Ja det blev en vacker men kall dag även idag precis som jag vill att vintern ska vara.
Solen skiner, lagom kallt och det knarrar under fötterna när man går :))
N jobbar idag så jag har sovit länge och nu har jag plockat bort alla mina tomtar, vill inte ha tomtar till nyår.
Stakar och stjärnor får nog stå kvar nästa vecka också för dom lyser upp så vackert i fönstren.
I morgon och på tisdag ska jag jobba och på fredag den den 2:a börjar jag mitt nya jobb, herregud vad spännande detta ska bli och förstås väldigt nervöst. Jag har mycket att leva upp till nu då mina referenser gett mig så fina ord. Tack alla ni
 
Ha en fortsatt härlig söndag
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0