Andra advent!

Mysig fika....
 

Vaknade denna morgon med en krampliknande smärta i mage och bröst och sedan har jag haft ont i bröstet till och från hela dagen. Lite läskigt men jag tror det beror på att det varit lite rörigt omkring mig den senaste tiden, stress och oro för vissa saker som händer i mitt liv.
I torsdags var jag också på anställningsintervju, kock på ett dagis kanske kan bli något :))
Hoppas på att det är min tur snart :))
 
Idag den andra advent har vi fikat på saffrankaka, pepparkakor och smarriga jappkakor som jag ska ge er receptet på i morgon.
Veckan som kommer är sista veckan på detta vikariat som jag haft nu i fem veckor och jag har blivit lovad sex veckor i januari/februari också om inget annat inträffar.
 
Kram och sov gott

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0