Mot huvudstaden!

Stockholm....
 

I morgon äker jag upp till min halvbror i Stockholm över helgen, ska bli spännande att se deras fina hus i Tyresö och kanske att det blir ett litet besök i staden också.
Först ska jag jobba ett par timmar.
Idag har jag varit och gjort ljusa slingor och det blev så blont att jag blev chockad av att se mig själv haha.
Stackars frissan fick lägga på en toning för att göra det lite mörkare och sedan kommer det ju att ljusna lite för varje vecka och jag hinner och vänja mig sakta men säkert haha.
Nu ska jag duscha för att sedan möta John Blund.
 
Kram och sov gott
cecce sa:

Hoppas du har en trevlig stockholmsvistelse! Älskar den stan som du vet:-) Dröjer nog ett tag dock innan jag får möjlighet att åka dit igen.
Passa på och njut nu!

Sköt om dig!!

Kram Cecce

2014-04-26 @ 22:59:28 | http://www.ceccesblogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0