Söta små hästar

Söta...
 

Hittade en bild från i somras när vi var ute i skärgården och var ute på promenad. Här på ängen fanns dessa gulliga små hästar. Jag har aldrig varit en hästtjej men jag älskar alla djur för det ;)
Själv är jag dålig på att fota just nu, lättast är att fota med iphonen och lägga in på Instagram direkt och det är just vad jag gör, där är jag mera uppdaterad med bilder.
photobysusanne är med namn om ni vill kika in där ;)
Annars rullar det på med jobb denna vecka, hem och laga mat, plocka lite och sedan snart i säng igen.
Dagarna blir kallare och i morse fick man skrapa is på rutorna på bilen, usch och fy för jag är inte redo för vinter känner jag :(
Nu in i duschen och sedan ska jag krypa ner under täcket och sova så sött.
Sov gott.
 
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0