Kan inte annat än att drömma

Underbart...
 

Kan inte annat än att drömma mig bort till Grekland igen, vi hade en sådan underbar vecka som jag aldrig ville skulle ta slut.
Här hemma är nog hösten här nu, det börjar bli riktigt kallt på morgonen och snart kanske det är bäst att plocka in både olivträd och fikonträd så att dom inte dör av någon frost eller så.
Tycker visserligen om vinter men just nu skulle jag kunna flytta till varmare breddgrader och komma hem i maj.
Skulle också tänka mig att vinna en stor mängd pengar så att man slapp oroa sig för jobb hela tiden. Det var skönt när jag hade mitt vikariat på en viss tid och som det är nu då jag blir inringd varje morgon gör mig så stressad och man kan inte planera någonting.
Var lite orolig att kommunen glömt bort mig men de väntade på mitt prov som man måste göra varje gång när man åker utomlands för att inte sprida samonella i köken. Nu har provet kommit och godkänt var det med så nu hoppas jag på jobb framöver.
 
Ha en fin fredag
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0