Höstbilder!

Höstbilder...
 

Det är så härligt att vi numera har skogstomt, häromdagen tog jag med mig kameran för att fota lite runt knuten på huset.
Det är verkligen rogivande att bo så här :)
Nu har jag inte haft något jobb på två veckor och det börjar kännas lite oroligt, ska det inte bli något mera på kommunen kan man undra.
I morgon kan jag iallafall inte ta något då jag ska iväg och lämna mina CV till några arbetsgivare och visst hoppas jag på napp här. Varför ska det vara så svårt just nu, det har ju tidigare alltid dykt upp ett jobb till mig :((
Visst påverkar det humöret, idag har varit en sådan dag då bara tårarna rinner och jag tänker och funderar på allt!!
 
Snart dags att sova
Kramisar
 
 
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0