Nytt i hemmet!

Fina...
 

Fick se på Instagram i morse att någon köpt denna ljusslinga på Rusta för endast 149 kronor, impulsiv som jag är tog jag bilen ner till Rusta för att köpa en då jag länge tänkt det men varit lite snål. Väl inne på hyllan ekade det tomt och jag tänkte typiskt att jag aldrig ska hinna få med något men jag hade tur då hon hade en kartong inne på lagret :))
Nu ska den sättas upp i vardagsrummet för att ge lite höstmys till kvällen.
Jag fick veta av sonen att man handlar för att dämpa sin depression men så är inte fallet just nu, vill bara få mysigt och fint i vårt nya hem och visst är det en nackdel med både Blogg och Instagram då man hela tiden blir lurad att köpa fina grejer.
Kanske att jag var värd det då jag har tackat jag till ett erbjudande jag fick för några dagar sedan, mer om detta när allt är klart :))
 
Kram alla fina
Kaffe och Mazarin sa:

Det var ju billigt. Får nog kika inom rusta i helgen...:)
Nu blev jag nyfiken på ditt erbjudande.:)
Kramiz.../Agge

2013-10-16 @ 21:53:26 | http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0