Marint och guld

Sååå snygg..
 

Nu har jag äntligen hittat denna kavaj med guldränder på armarna. Kavajen är från Gina Tricot och jag har sett den på reklamen på tv men när jag varit i butiken har den inte funnits och nu när jag var i en annan butik så hängde min storlek där och bara väntade på att bli köpt av mig :))
Den gick även att klicka hem på nätet men det är alltid svårt med storlekarna tycker jag, bäst blir det att prova och denna kunde jag faktiskt ha i en mindre storlek än vad jag trodde :)
Idag har jag jobbat, är sådär lagom trött som man är på fredagar så det blir en lugn kväll framför IDOL på tv:n och sedan ska jag sova för att orka med att jobba hela helgen.
 
Kram kram
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0