Juliga tvålar!

Luktar riktigt gott...
 

Hittade dessa tvålar för en billig peng, kanske inte bästa tvålen men den luktar riktigt gott :)
Idag har jag varit hemma, magont och kräkningar under natten tills idag.
Vilat hela dagen och magen känns mycket bättre men fortfarande är den öm och jag blir hemma i morgon också då det finns en 48 timmars regel för denna sjukdom inom restaurang.
 
Skrev till mitt ex för ett tag sedan och undrade om han hade tröttnat på Helge för då kunde han få flytta hem till oss, fick inget svar och nu har vi bestämt oss för en annan katt.
I morse fick jag veta att jag kunde ta hem honom, herregud vilken dag och hur gör jag nu???
Har fortfarande inte bestämt mig och inte vet jag om jag har ångerrätt på lilla Lalle och är det snällt att slita bort Helge från mitt ex och Höganäs som han är van vid. Läste också att äldre katter har svårare att flytta på.
Han mår ju bra där nere och trivs att springa ute och mysa med alla grannarna, ja mycket att tänka på och mitt huvud håller på att spricka ;) Helst skulle jag vilja ha båda men det tycker inte N ;)
Fortsättning följer.....
 
Kram och godnatt
 
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0