En slö söndag!

Vardagsrum....
 
Idag har vi inte gjort så mycket, legat här i soffan och bara latat ;)
Har i alla falla lagat kalops som vi åt till middag med potatis och rödbetor, visst är det gott med husmanskost :))
Jag har alltid lagat mycket husmanskost och bakat bullar i mängder till mina barn.
Då jag bara jobbade halvtid och bara kvällstid då barnen var små fanns det tid för det, för mig har det alltid varit viktigt att vara hemma hos barnen när de var små, gillade inte dagis och fråga mig inte varför ;)
Märker dock nu till min nya utökade lilla familj att dom barnen är inte lika vana vid denna mat då de är hos oss varannan vecka, tror dock att de gillar min mat ganska mycket i alla fall ;)

Vacker utsikt...
 
Vi tog en liten promenad då solen var framme, in mot skogen och upp för berget.
Oj vilken fin utsikt det var däruppe, vi bor ganska fint här har jag märkt och jag bara älskar detta hus och omgivningar.
Jag mår bra att ha skog, natur och vatten så nära och där kan jag vandra och ibland fotografera.
Det ger mig ro och harmoni i hela kroppen, tänk att man på äldre dagar kan njuta mera av livet men visst måste jag ibland stanna upp och tänka efter för visst är det lätt att falla tillbaka i det negativa.
 
Njut av livet och tänk inte så mycket är något jag tränar på, jag börjar närma mig 50 och halva livet har gått, nog sjutton ska mina sista år bli dom bästa eller nästan i alla fall ;))
:))
 
Kramisar
 
Kram alla fina
 
 
 
 
 
 
 
eva sa:

Tänker och känner samma som du :))) kram

2013-11-12 @ 13:12:12 | http://www.evapinglans.webblogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0