Några dagar i Höganäs

Höganäs strand.....
 
Jag har varit några dagar i Höganäs, dåligt med jobb denna vecka och passade därför på att åka ner.
Vackert väder och jag hann besöka några smultronställen.
 
Älskade syrener...
 
Syrenerna blommade och faktiskt att de är på gång här också såg jag i morse.
Älskar dessa grenar som doftar så underbart :) 
Skönt att vara tillbaka i Norrköping och min älskling igen ♥
Ja det är i Norrköping jag hör hemma ;)
Vill ni se flera bilder från Skåne kan ni följa mig på Instagram där jag heter Photobysusanne
 
Kramen
Anonym sa:

Finns det inget jobb ,där du kan fota för dina bilder är magiska.

Svar: Anonym: Tack, ja jobba med foto skulle vara superkul :))
Susanne

2013-05-20 @ 23:35:57 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0