Måndag!

Grönt och fint i skogen...
 
Inget jobb idag heller, vad är det som händer??
Istället åkte min faster och jag till min farmor och hälsade på, det var alldeles för länge sedan jag träffade henne.
Min mobil slutade även att fungera så ingen har fått tag i mig idag, ja lite tokigt blev det då det fanns vissa som blev alldeles för oroliga och trodde det hade hänt något :(
N har ikväll monterat en MALM byrå och jag sitter bredvid som vanligt, är inte så händig med sådant plock haha.
 
Kramisar
Agge sa:

Det däringa och montera ikea saker är inget för mig heller.:)
Jag sitter alltid bredvid och kommenterar.
Ha en skön kväll.Kramiz..

2013-05-28 @ 19:02:13 | http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0