Jon Won

Testar något nytt....
 
Då jag har riktigt torra fötter och händer på vintern fick jag tips om denna olja från Lifebutiken.
"Kroppsolja för torr hud. Idealisk för händer och fötter. Kladdar ej"
Den luktar inget vidare men visst blir händerna mjukare vid insmörjning, får se vad jag tycker efter att jag använt den ett tag.
 
Denna lördag skiner solen och det var riktigt skönt när jag var ute på min morgonpromenad med lilla Lycka.
Kallt var det men jag tog på mig ordentligt, hoppas på ytterligare en långpromenad idag och då får nog lilla kameran följa med.
Idag ska även något nytt  packas upp och monteras som jag köpt, alltid roligt med något nytt till hemmet :))
 
Kram kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0