Solig måndag!

Sött i naturen...
 

Måndag med strålande solsken och jag är ledig.
Har jobbat hela helgen så det är skönt med en ledig måndag, vet att jag ska vara glad över att ha jobb då jag är arbeslös men även jag behöver några lediga dagar och när solen skiner känns det ännu bättre ;)
Det gäller att passa på och njuta för i morgon jobbar jag tre dagar igen ;)
 
Denna vecka kommer Niclas barn och då blir det lite annat här hemma, man kan inte riktigt vara lika slö och göra vad man vill ;)
 
Igår tog vi en sväng i Vrinneviskogen, riktigt härligt att gå i skogen men tyvärr var det så mycket mygg och givetvis älskar dom mig fortfarande. Fick en hel del kliande bett.....suck!!
Kameran var med och denna fina bild fick jag i alla fall.
 
Nu ska jag ut och sätta mig i solstolen för att få lite färg på min bleka kropp.
Kram så hörs vi snart igen
cecce sa:

Så skönt att få vara ledig en måndag sådär:-))

SV: Tänkte länka till dig när jag lägger ut receptet. Lugn bara:-)

Kram Cecce

2013-06-03 @ 23:36:53 | http://www.ceccesblogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0