Mysigt i Mem

Mem....
 

Det har varit tyst här på bloggen ett par dagar nu och det beror på att min dator har krånglat, tror att jag fått ordning på den nu :)
Igår hade vi strålande solsken här i Norrköping så vi åkte till Mem för att äta glass och njuta lite av det vackra där.
 
Båtliv....
 
Det var en hel del rörelse där men på kanalen var det tyst och stilla.
 
Slussen i Mem...
 
Här finns en sluss och det är lite kul att kolla när båtarna kommer in ;)
 
Prästkragar...
 
Nu är det verkligen sommar, blev helt lyrisk när jag fick se denna äng av prästkragar.
Idag har det inte varit lika vackert, regn och åska.
Jag passade på att baka bullar att stoppa i frysen och sedan har vi bokat en resa :))
Eftersom jag jobbar hela sommaren så kände jag att jag ville åka iväg en vecka och bara vila och ha det skönt.
Det blev att boka till Samos i Grekland, det ser verkligen fint ut på bilderna och jag hoppas vi inte blir besvikna.
Kanske är det någon av er läsare som varit där, berätta gärna :))
 
Snart läggdag så sov gott alla
Kraaam
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0