Måndag!

Söta små nappar....
 
Nu efter sommaren är sötsuget på topp, jag kan kalla mig sockerberoende ;)
Gillar inte dessa nappar egentligen men finns dom bara hemma så fungerar de med och dessutom riktigt fina på bild ;))
 
Jobbat hela helgen i ett stekande varmt kök, ja jag var riktigt varm ett tag så det gick åt mycket vatten.
Idag är jag ledig och det är riktigt skönt, dock inte solsken men det gör mig faktiskt ingenting då ibland denna sol kan stressa mig.
Håller istället på att packar, nu är det tredje gången jag flyttar, dock inte ensam denna gång ♥
Hoppas ni får en bra start på veckan och snart går vi in i augusti....hjälp det känns höst för mig :(
 
Kramen
Pia i Domsten sa:

Hej vännen:
Gillar inte heller dessa nappar men när sötsuget kommer funkar det mesta,Ja inte är det kul att jobba i kök just nu var så varmt i dag så att alla kläder klibbar fast på kroppen.
Här kom det precis en skur och det kändes fantastiskt skönt.
kram på dig

2013-07-30 @ 17:17:31 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0