Längtan tillbaka!

Mera Gotland....
 
Här kommer flera bilder från vackra Gotland, ja jag längtar tillbaka ♥
Bilden med båten är från ett fiskeläger på Fårö, ett jättemysigt ställe och sedan var vi tvungna att klättra på alla raukar som finns på Fårö.
Jag blev också lyrisk av alla blommor på fälten, här fastnade jag för blåklinten :)
 
Började att jobba i måndags och igår blev jag hemma då jag inte alls mådde bra, sov nästan hela dagen men idag kändes det bättre och jag kunde jobba igen.
I morgon är jag ledig för att sedan jobba hela helgen, skulle bli fint väder så jag hoppas få bättra på den solbränna jag fick på Gotland.
Ikväll är Niclas dotter och jag själva då N är ute med kompisar, efter en Nalle Puh saga sover hon sedan ett tag och jag får lite egentid här framför datorn. Inte helt fel det heller ;)
 
Kramisar
eva sa:

Åh fina bilder!! kram kram

2013-07-05 @ 17:41:51 | http://www.evapinglans.webblogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0