En bättre dag!

Vackra blommor...
 

Idag är en bättre dag, förstår inte varför jag ibland hamnar i dessa svackor och blir så leden och tycker att livet är så meningslöst :(
En sak vet jag i alla fall och det är att jag tänker och funderar för mycket, på tok för mycket....suck!!
Varför kan jag inte leva i nuet och vara lycklig för det jag har, ta en dag i taget liksom.
Vet ni att jag ibland kan tänka på mitt ex och undra hur han har det, det kan till och med vara jobbigt att veta att vänner till oss ska ner till honom och hälsa på och jag är ju inte med, ni hör ju hur sjukt det låter och kanske inte underligt att jag faller i gråt ibland.
Min stackars Niclas, vad ska han tycka. Han som gör allt för mig och visar så mycket kärlek och omtanke till mig. Så mycket kärlek och omtanke har jag aldrig fått under mina år som gift och har då också saknat det men nu när jag får det kan det ibland bli för mycket och jag drar mig tillbaka och vill vara ifred. Vet också att jag har behov av lite egentid som jag också tar mig ibland ;)
Har nu också lärt mig att jag är en ganska komplicerad människa som inte är så lätt att leva med, en stark vilja, envis och dessutom väldigt långsint.....suck ni hör ju hur det låter :(
 
Jag blev hemma idag, väldigt låg, yrsel och trötthet tog över och jag kände att jag måste ta mig i kragen.
Jag har sovit och funderat och känner mig faktiskt lite piggare nu på eftermiddagen.
I morgon är jag ledig och då åker jag nog ut till mina föräldrar på landet och njuter av dagen.
 
Kraaam
Eva sa:

Kram på dig! vet hur det känns....men hellre känna för mycket än för lite...bättre att ha nära till känslor än att inte ha känslor alls...kram kram

2013-07-25 @ 12:54:27 | http://www.evapinglans.webblogg.se
cecce sa:

Vad skönt att du känner dig bättre. Inte ska du va ledsen? Tänk på allt positivt som händer runt dig istället. Huset ser helt underbart ut!!
Sen är det kanske inte så konstigt att du känner sorg över det som varit. Det tillhör "processen":-) Det blir bättre ska du se. Lev NU! Inte då, eller sen. Då missar du livet.

Och ja..jag har en ny kamera:-) En Nikon J1 som jag är nöjd med. Min Canon gick sönder...

Kram!

2013-07-26 @ 00:23:41 | http://www.ceccesblogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0