Sommarlängtan!!

Smörblommor....
 
Här hemma råder det sjukstuga, jag har feber, förkyld och ont i kroppen.
Det har varit mycket sjukt för mig sedan jag kom hem från Skåne och det känns riktigt tråkigt att inte kunna jobba när man väl fått lite tider men som tur är verkar ledningen förstående.
 
Själv längtar jag så oerhört efter sol och värme, skulle gärna åka i morgon och Thailand lockar mig mest just nu. Jag har några vänner som är och som snart åker dit och den ena bilden efter den andra skickas till mig och visst blir man sugen.
Här hemma är det åter vinter, rikligt med snö föll det igår och även kylan har hittat tillbaka.
 
Idag har jag mest sovit och i vakna stunder har haft boken "50 nyanser av honom" i örat, haha svårt att låta bli att lyssna och jag tror visst hela Sverige gör det. Ska snart börja på bok nr 2 :)
 
Hoppas allt är bra med er.
Kram kram
 
Pia i Domsten sa:

Susanne: Låter inte kul,hoppas du kryar på dig. Vem längtar inte till sol och värme? Här i Skåne land fick vi också rejält med snö och just nu ligger det på 13 minus grader: inte så att man längtar ut precis. Får väl bli lite mys i soffan.
Stor krya på dig kram


2013-01-16 @ 17:57:32 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0