En söndag på isen!

Promenad på isen....
 
Igår tog vi på oss rejält och gav oss ut i vintervädret.
Vi åkte ut till Glottern och tog en promenad på isen, härligt och jag blev riktigt sugen på att åka långfärdsskridskor. Har aldrig provat men det såg så kul ut och vilken fart man kan få upp sedan, får se om jag vågar haha.
Nästa gång tar vi med oss grillen, korv och varm choklad som många andra gjorde och jag blev riktigt sugen när jag kände doften kan jag säga ;)
 
Idag har jag jobbat och det har varit en riktig stressad dag så ikväll ligger jag trött och låg i soffan ;)
 
Kramisar
cecce sa:

Klart du vågar:-)

Ser härligt ut!! Den snö vi haft här håller på att smälta bort. Idag blev det helt plötsligt plusgrader:-) Inte mig emot!!
Förstår att du saknar skåne haha! Du är välkommen hit! Det vet du!

Kram Cecce

2013-01-28 @ 21:21:34 | http://www.ceccesblogg.blogg.se
Bella sa:

SÅ härligt det ser ut!! Här har all snö regnat bort sista dagarna och det känns som att våren närmar sig :)

Ha det gott!

Kramar Bella

2013-01-30 @ 20:26:01 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0