Plocka blommor!

Violer....
 
Även denna vecka har sprungit iväg och i morgon är det redan fredag igen och som det ser ut nu så är jag ledig.
Kan förstås bli inringd i morgon bitti.
Ikväll sitter jag här hemma ensam då N är på logen, ja vad är det egentligen. Kan inget annat än att skratta och ikväll skulle de ha frack på sig, visst var han stilig men herregud säger jag bara ;)
 
Nu börjar jag längta efter de första blommorna som man kan plocka och fotografera, det ger mig så mycket tillbaka. Finns inget som ger mig så mycket då jag går med min kamera och allt jag får se genom min kamera lins.
Nu tittar jag på Farmen och hur mycket intriger är det inte där, förstår inte varför man tittar haha.
I morgon fredag är vi bortbjudna på middag igen och det ska bli trevlig.
 
Kramen
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0