Fredag!

Fina rosor....
 
Då var det fredag igen, jag är ledig och det känns faktiskt ganska skönt.
Det har varit en stressig vecka och det var riktigt skönt att få sova ut i morse. Nu har jag veckohandlat och varit ute med Lycka på långpromenad i vårat vackra vinterlandskap, ja det har kommit en massa snö här hos oss igen.
Städning står också på schemat så idag köpte jag dessa fina rosor för ett presentkort jag fått tidigar. Man blir så glad av färska blommor och jag behövde pigga upp mig med något kände jag ;)
Har haft en några dagar då jag inte känt mig på topp och vet faktiskt inte varför, detta händer mig ibland och det är kanske något som man får leva med. Nu har det i alla fall börjat vända och jag känner mig gladare.
 
Kram på er.
 
Agge sa:

Vilka fina rosor.:)
Ha en skön helg.Kramiz..:)

2013-02-08 @ 18:43:00 | http://farmoragge.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0