Pepparkakshus

Sött...
 

Detta lilla pepparkakshus gjorde vi förra helgen och det står på köksbänken och luktar ljuvligt, jul helt enkelt.
Barnen undrar när dom får äta upp det ;)
Idag har de sista julklapparna inhandlats men på tisdag åker jag till Ullared så säkert blir det några flera ;)
Sista veckan på jobbet i Ljungsbro denna vecka och vad som händer sedan vet jag inte, frustrerande men jag måste försöka att inte bli allt för orolig.
För två veckor sedan köpte vi nya garderober i sovrummet och dem har vi äntligen fått upp dörrarna på idag, hurra vad vi är bra :))
Jag och Niclas är inte dom händigaste personerna men vi lyckades till slut, problemet denna gång har nog varit tiden som inte räcker till.
Denna vecka blir ännu värre för honom som jobbar i butik, sena kvällar med mycket stress kan tänkas att det blir och det mesta till julen läggs på mig. Ja det går det med, kanske att jag gnäller lite men det är inte så illa menat ;)
Kungsgranen är inhandlad i dag och i morgon ska den kläs med de vitaste kulorna :))
Snart väntas sängen för i morgon ska jag gå upp klockan fem då jag måste börja klockan sju då en av kockarna är ledig, hoppas jag vaknar ;) Är så himla morgontrött!!
 
Kram och sov gott

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0