En vit liten ask

Söt...
 

Nu har även jag blivit ägare till detta lilla fina tändsticksfodral, köpte det hos Design Concept
Har länge tänkt att ett sådant vill jag ha men aldrig kommit till skott :))
I morgon är det redan fredag igen, denna vecka har varit extra jobbig för mig.
Ibland blir det bara för mycket, detta med jobb, elaka människor och jag då som är så känslig och tar åt mig för allt :(
Efter ett samtal idag fick jag veta ett och annat och också att jag inte ska bry mig om och ta åt mig så mycket som jag gör. Gör ditt jobb och strunta i resten!!
 
Nu blir det sängen, är så trött så trött.
Det tar på krafterna att gråta en dag som denna ;)
 
Kram kram
Anonym sa:

Den högkänsliga människan : konsten att må bra i en överväldigande värld. Elaine N. Aron


rekommendera dig läs denna bok för är man en högkänslig person så är man det .Är själv högkänslig så ja vet hur jobbigt det kan vara emellanåt

2013-12-22 @ 20:59:57 |
Anonym sa:

Den högkänsliga människan : konsten att må bra i en överväldigande värld. Elaine N. Aron


rekommendera dig läs denna bok för är man en högkänslig person så är man det .Är själv högkänslig så ja vet hur jobbigt det kan vara emellanåt

2013-12-22 @ 21:00:00 |
Susanne sa:

Tack för tipset anonym 👍 Den ska jag beställa . Kram och God Jul !

2013-12-24 @ 06:53:39 | http://gronanyanser.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0