En liten promenad

Vår lilla sjö...
 
Fint litet ställe....
 

Inte kan man tro det är vinter ute, snarare vår.
Jag tog en promenad ner till vår lilla sjö häromdagen, ett mysigt litet ställe och bara fem minuter från där vi bor. Blir perfekt i sommar för ett kvällsdopp är alltid skönt :))
I Skåne tog jag alltid en promenad till havet när jag ville ha ro i kroppen, det var så underbart med havets vågor och jag blev lugn och härlig i hela kroppen.
Denna lilla sjö har inte lika effekt men visst är det rogivande vid vatten, behöver detta just nu för jag är så stressad i hjärta och själ.
Jag mår inte bra av denna ovisshet och oroar mig kanske i onödan men sådan är jag. Lägger alldeles för mycket energi på allt tänkande och funderande....

Jag sökte ett jobb förra vecka, ett jobb nära mig där jag kan ta cykeln och behöver inte gå upp fyra för att hinna till jobbet. Vet att jag kanske kräver för mycket och ska vara glad för det jag fått men visst måste det fungera i verkligheten också. Jag hoppas nu på detta som också ska gälla från och med januari, håller tummarna då jag tror det skulle passa mig och mitt liv bättre.
 
Annars har julen varit bra, vi har ätit gott men nära och kära. Ja alldeles för mycket och nu håller man på med chokladaskarna som aldrig tar slut ;)
nyårsafton ska vi ha lite folk här men sedan Susanne får det bli andra bullar, då måste kilona bort!!
 
Kramisar
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0