Det väntas snö i morgon

Snö...
 

I morgon väntas det snö och ikväll på min promenad med hunden var det riktigt kallt.
Hoppas bara inte att det blir snöoväder då jag ska åka mina mil till jobbet, gillar inte riktigt dessa halkiga vägar och bilar som kör fortare än vad man bör när första halkan kommer.
Redan torsdag igen, hur fort går dagarna egentligen......
 
Stressen för fortsatt jobb börjar även ta fart och jag är på ett uselt humör, kunde inte tänka mig att det skulle vara så svårt att få ett arbete denna gång. Tankarna att jag kanske aldrig skulle ha sagt upp mig från Höganäs kommer upp hela tiden, känner mig som en orolig själ och vet inte riktigt på vilket ben jag ska stå.
Drömmen att starta något eget blir bara större och större men rädslan är också för stor, behöver någon som jag kan göra detta tillsammans med. En mysig butik med underbara fina saker och ett litet café där man kan köpa hembakta goda kakor.
En webbutik skulle också vara roligt, tips och ideér mottages gärna :))
 
Kram och godnatt alla fina
 
Lotta sa:

Ring till Vrinnevihus. Jag jobbade ju som vikarie där i 4 år o trivdes jättebra. Tror inte det är samma personal kvar som då.
Mycket matlagning från grunden o mycket bakning o efterrätter varje dag.
Då gick dom inte genom nån vikariebank så ring o hör. Kanske de behöver vikarier.
Kram

2013-12-12 @ 23:03:01 | http://frissanmormor.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0