En tripp till Sälen

Mys i Sälen....
 
Jag har varit i Sälen ett par dagar, passade på att följa med då jag inte hade något jobb hela föra veckan.
Kändes väl sådär att åka till snö och kyla men väl framme har vi haft härliga dagar och lördagen bjöd på riktigt härligt väder. Ja man var lite röd på näsan när man kom hem på eftermiddagen.
Vi har ätit och druckit gott, verkligen unnat oss och njutit av denna ledighet.
Kom hem ganska sent ikväll så snart är det dags att sova.
 
Kram alla fina
Agge sa:

Ser ju härligt ut.:)
Jag har aldrig varit på vintersemester och det lär nog aldrig hända att jag åker heller. Gillar inte snö endast om jag får hålla mig inomhus.:)
Ha en skön vecka!Kramiz...

2013-04-21 @ 22:07:09 | http://kaffeochmazarinfika.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0