Det töar ute!

Dropp dropp.....
 
Underbara dagar har det varit, solen gör underverk och snön försvinner mer och mer.
Det är så härligt att höra hur det droppar i rännorna, se vårblommor som krokus och snödroppar kika fram.
Dock är nätterna ganska kalla ännu :(
 
Jag jobbar för fullt denna vecka men just nu kan jag inte sova och det är riktigt frustrerande för jag vet hur trött jag kommer att vara i morgon bitti.....
 
Kram och god natt ♥
 
Anonym sa:

Härligt och att solen är framme och sprider sitt ljus. Men det är inte nyttigt för huset att ha en droppande stupränna mot sockeln , vattnet borde ledas bort.

2013-04-03 @ 08:44:41 |
Susanne sa:

Hej anonym! Detta hus fotade jag i Söderköping och därför vet jag inget om stuprännan och dess vatten ;)

2013-04-03 @ 12:23:23 | http://gronanyanser.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0