Min dammsugare och jag!!

Dammsugare....
 
Idag har flyttlasset gått till Norrköping och här i lägenheten är det bara jag och dammsugaren kvar ;)
Veckan som kommer blir det att arbeta och sedan städa av lägenheten så att den är godkänd på besiktningen på fredag.
Kvar har jag en luftmadrass och resväska med kläder också, ja tomt och ensamt kommer det att bli.
Lilla Lycka följde med flyttlasset och kommer vara hos mamma tills på fredag när jag kommer dit, kanske inte så kul för henne att vara här och hon blir kanske stressad för det blir ju jag ;)
 
Allt har än så länge gått bra med flyttningen förrutom att jag varit superstressad denna sista vecka, inte bra :(
Jag hoppas även mitt andra flytteam i Norrköping tar hand om allt när bilen anländer där om ett par timmar, ett tufft arbete för dem som också måste bära allt uppför alla trappor.
Ett stort tack till alla som hjälpt mig med detta, verkligen guld för mig att ni finns ♥♥
 
Kram Kram
 
 
cecce sa:

Åh!! Önskar dig lycka till nu i allt det nya! Vet ju hur du längtat:-) Och du...hoppas det är ok om jag kommer och hälsar på dig, när jag har vägarna förbi!

Håll ut...en vecka går fort:-)

Kramar Cecce

2012-09-23 @ 21:47:11 | http://www.ceccesblogg.blogg.se
Marika sa:

Åhhh vad bra, önskar dig all lycka i världen! Kram

2012-09-23 @ 22:00:57 |
Design Concept - by Linda sa:

Nu är du snart här!:) Lägenheten såg jättefin ut, den fixar du till supermysig:)

Lycka till med städning och besiktning!
/Kramar

2012-09-23 @ 22:11:28 | http://blogg.designconcept.se
Anonym sa:

Vilka underbara människor du har som fixar dina grejer i hemstaden. en vecka går fortare än duhinner blinka.

2012-09-23 @ 23:51:30 |
Bella sa:

Så skönt för dig att det äntligen är dags och gott att du har människor runt dig som hjälper till!

En vecka går fort och jag önskar dig all lycka i Norrköping!

Kramar Bella

2012-09-25 @ 20:18:02 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0