En lite deppig tisdag!


Sötnosar...
 
Hittade denna söta bild på Lycka och Happy ikväll, tråkigt att jag inte kunde behålla Happy :(
Hoppas hon har det bra i sitt nya hem och jag tror Lycka trivs rätt bra med att få vara i centrum hela tiden ♥
 
På fredag är det bara två veckor kvar tills jag sätter mig i bilen och lämnar Skåneland, ja jag tycker det ska bli underbart att få komma hem till Norrköping.
Veckorna går tungt och idag är min hemlängtan så stor så stor, känner mig helt deppig. Kan inte fatta att jag inte kan vara mera positiv nu när det inte är så lång tid kvar men det är som det blir värre och värre ju närmare man kommer.
Att vara ifrån någon som man tycker så mycket om är heller inte det lättaste, åhhh vad jag saknar mitt hjärta ♥ 
 
Jag behöver sätta fart med packningen men nu tog kartongerna slut igen, herregud vad saker man har även att jag inte bott så länge i denna lägenhet. Hoppas på en ny leverans av kartonger snarast.
 
Som vanligt har jag inte så mycket att skriva om, det är bara min flytt och min kärlek som finns i huvudet ;)
 
Kram Kram
Ewa sa:

Då är det..... som det ska :))

2012-09-11 @ 20:38:47 |
Anonym sa:

Blir det inte jobbigt för dina när du är deppig jämt?
Bananlådor är bra att packa i.

2012-09-11 @ 20:42:04 |
Anonym sa:

Anonym: jag får flyttlådor från en flyttfirma och sedan är jag inte deppig jämt. Kanske man har rätt att känns sig lite nere då man har tagit ett beslut som man längtar till. Även efter en skilsmässa har man väl rätt att vara ledsen eller?? Mina nära och kära stöttar mig och förstår min situation. Som jag alltid har sagt så läser man denna blogg frivilligt och kanske du också läst att jag just nu mår bättre än på länge efter att ha tagit några positiva beslut....

2012-09-11 @ 21:09:14 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0