En blåsig dag!


Hortensia...
 
I Skåneland råder idag storm, inte alls skönt om ni frågar mig.
Dagarna i Norrköping var helt underbara och nu är det bara tre veckor kvar :))
Ikväll kommer kärleken ner till mig och ska vara här tills på söndag, lyckan är fulländad ♥
Detta som hänt är helt otroligt underbart och han är bara bäst och vet precis hur man ska behandla en kvinna, måste ibland nypa mig i armen för att förstå att detta är på riktigt ;)
 
Jag packar också för fullt så det ser ut som att bloggen fortfarande får ligga lite åt sidan men jag tittar in ibland så att ni vet att jag lever och mår bra ♥♥
 
Kramisar
 
cecce sa:

ÅHHH! så synd att du inte kommer på lördag! Du har inte ångrat dig?:-))
Annars önskar jag dig en härlig helg med din käraste!

Kramar Cecce

2012-09-07 @ 07:15:45 | http://www.ceccesblogg.blogg.se
Ewa sa:

Ha ha ha....... jag är så glad för din skull

2012-09-08 @ 21:02:45 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0