Fredag!

M&M......
 
Äntligen fredag igen.
Denna eftermiddag har jag även varit på en jobbintervju och denna arbetsgivare ringde dessutom upp mig i veckan. Intervjun kändes bra och jobbet låter riktigt bra :) Nu får vi bara hoppas, skulle få besked redan på måndag hoppades han.
Här hemma är det ensamt och tråkigt,  min N är i Skåne och hjälper en vän som ska flytta tillbaka till Norrköping.
Ligger här i soffan och äter M&M och läser bloggar.
Har dessutom riktigt ont i halsen och näsan börjar rinna, fy och usch för jag vill inte bli sjuk igen :(
I morgon har jag ett efterlängtat besök hos frisören, förstår inte att det alltid går till en viss gräns och sedan måste man bara till frissan.
 
Önskar alla en trevlig helg
Kramisar
 
Bella sa:

Håller alla tummar för att jobbet blir ditt!!

Kramar Bella

2012-11-29 @ 21:44:15 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/
Agge sa:

Hur gick det med jobbet??!!:)
Ha en skön helg...:)Kramiz..

2012-11-30 @ 19:17:06 | http://farmoragge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0