Första hyasinterna

Första hyasinterna...
 
I veckan fick jag en liten grupp med hyasinter, söta och längtan till advent blir större och större.
Denna vecka har varit kort med arbete då jag blev sjuk i onsdags men idag känns det som att det vänder.
Jag fick förresten förlängt på detta jobb jag har nu och får nu jobba tills den 20/12 och det känns ju bra :))
Anställningsintervjun som jag var på förra veckan har jag inte hört något ifrån men fortfarande kanske man har en liten chans.
 
Jag håller också på att tömma min lägenhet på Haga mellan varven för nu flyttar jag hem till mitt ♥ och hoppas det kommer att bli bra, det känns i alla fall bra i mitt hjärta och sedan får folk säga vad de vill. Kanske att man är avundsjuk för att jag mår så bra och har träffat en så underbar kille :))
 
Snart ska här lagas något gott och sedan blir det mys framför tv:n skulle jag tro.
På återseende en annan dag och hoppas ni får en mysig helg.
 
Kramisar
 
.
 
 
 
 
Anonym sa:

Ta vara på dagarna det som är livet ,mår ni bra är det enda som är viktigt. Ha det gott och njut.

2012-11-17 @ 23:32:43 |
Mamma till William och Wilma sa:

God kväll.SÅ fin jul grupp.Ha en mysig kväll.kram

2012-11-20 @ 21:36:00 | http://blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0