Syrenerna blommar!!


Underbara syrener...

Det har varit en underbar dag här i Skåneland idag, klarblå himmel och soligt :)
Såg också idag att syrenerna är på gång, dtta är verkligen en favorit för mig och dessutom doftar de underbart ♥

Har varit en sväng på Väla och handlat några nya byxor sedan har Lycka och jag varit ute och promenerat en hel del och idag var även kameran med :)

I morgon så har vi en ny vecka och denna vecka blir kort då jag åker till Norrköping på onsdag eller torsdag....åhhh vad jag längtar nu ;)
Ibland vill jag hem och ibland vill jag vara kvar här nere. Just nu känner jag mig lite låg och då vill jag hem...mycket som snurrar i mitt huvud och jag vet varken ut eller in vad det ska bli med mitt liv???

Hoppas ni också haft en underbar söndag med mycket värme och sol.
Kramen


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0