Onsdag och kort arbetsdag


Prästkrage...

Idag har jag haft min korta arbetsdag och jag slutade redan klockan ett :)
Promenad i solen och en fin ängsbukett blev plockad, städning av lägenheten har det också blivit och dessutom har jag sovit en timme. En härlig dag med andra ord ;)

I morgon väntas besök från Norrköping och jag har även tagit semester på fredag då vi åker över till grannlandet Danmark.
Nu väntas Grey´s Anatomy och sedan måste jag diska och göra fint på diskbänken innan jag får sova för natten :)

Kram alla fina
Linda - Harmony Home sa:

Hoppas ni får en trevlig helg!



Kramar /Linda

2012-05-31 @ 09:10:28 | http://harmonyhome.blogg.se/
cecce sa:

Du verkar gladare nu! Så härligt:-)

Tänkte höra om du var sugen på en fika i Helsingborg i morgon då jag ska dit en sväng, men såg nu att du hade besök från Norrköping:-) Men...det kommer fler gånger:-)



Kramar!

2012-06-02 @ 00:26:30 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0