Mys på balkongen!


Härligt ♥

Har i eftermiddag planterat de sista blommorna på balkongen, hoppas jag i alla fall ;)
Det har varit en ganska kall och mulen dag men på eftermiddagen sprack det upp och solen visade sig en stund, Lycka passade på att njuta av solen även hon ;)

Har idag ringt på ett jobb i Norrköping men ingen tur hade jag där inte :(

Ska fortsätta att plocka här hemma ett tag till innan jag bänkar mig famför tv:n.
På torsdag väntas ett besök från Norrköping här hos mig i Skåneland, ska bli så mysigt :)

Hoppas att ni mår bra
Kramen
Bella sa:

Fina bilder och mysigt med balkonghäng! vilket underbart väder det varit i helgen :)



Tråkigt med jobbet, men ge inte upp, fortsätt att sök och när du minst anar det är det din tur!



Kramar Bella

2012-05-29 @ 21:06:32 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0