Lycka njuter i solen


Mitt ♥

Här är en liten tjej som verkligen älskar solen och värmen.
Idag har det inte varit så fint ute men det gör inte så mycket när man jobbar.
Jag tycker att denna maskros som är ett riktigt ogräs är så fin med sin starka och intensiva gula färg :)
Snart åker jag norr ut, längtar och vill åka nu ;)

Kram
Anna Molander sa:

Hej Susanne!

Har en trevlig hemsida jag tycker du ska gå in och kolla! Kanske skulle vara intresserad av att börja du med? Jag säljer för dem och det är riktigt roligt! www.livingandroom.com

Ska faktiskt ner till Höganäs pingst helgen, kompisarna där nere ska ha 40-årsfest. Ha det så länge!

Anna M

2012-05-15 @ 08:43:24 |
Lena S sa:

Va söt hon är. En bukett maskrosor var det bästa jag kunde få när barnen var mindre. :-)

Kramis

2012-05-15 @ 08:56:47 | http://nelasvarld.blogg.se/
Bella sa:

Visst är maskrosorna fina med sin intensiva gula färg!!



Hoppas du får trevliga dagar norrut :)



Kramar Bella

2012-05-17 @ 22:18:30 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0