Brun utan sol


Bra produkt ♥

Usch vad man känner sig som en grå mus just nu. Förra veckan var jag tvungen att köpa en burk brun utan sol och denna lilla produkt var helt perfekt för min hy, ingen flammighet och en fin brun färg efter bara några strykningar och genast känner man sig lite fräschare igen :) Dessvärre börjar vågen peka uppåt, slarvar för mycket med maten och smörgås är lätt och behändigt att äta ;)

I morgon är det redan onsdag och nästa vecka är planerna att jag ska åka upp till Norrköping över helgen, nu var det et tag sedan och jag längtar lite :)
Annars känns Skåne ganska bra för tillfället och någon flytt uppåt vet jag inte längra om det blir, inte som det känns nu. Sonen tycker att jag ska komma hem och har visst en lägenhet på gång åt mig, min lilla gubbe som verkar sakna sin lilla mamma ordentligt :) Ja då måste jag ha ett jobb också och dom växer inte på träd :(

Idag har det brunnit i en stor lada här utanför hos mig, fy så läskigt och vilken fart elden tar. Nu är allt borta och forfarande så pyr det lite från marken :(

Snart blir det hemmafruarna innan det är dags för sängen igen.
Kram alla fina
Anonym sa:

Förstår att han längtar efter dig.

2012-05-08 @ 22:22:45 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0