Vitt vitt vitt!


Orkidé...

I morse när jag vaknade var det helt vitt ute igen och jag som började tycka att det var så skönt att våren äntligen var här ;)
Som tur var smälte det bort under dagen och nu på eftermiddagen var solen framme.

Igår köpte jag mig två fina vita orkideér på City Gross då de endast kostade 59.90 och de var jättefina och som ni vet älskar jag vita blommor ♥
Hela mitt hem går förresten i vitt numera med några inslag av svart och silver....me like :)

I morgon är det fredag igen, någon som vet vart veckorna tar vägen. Tycker nästan det är läskigt och undrar hur länge jag ska sitta här hemma ensam för man blir ju inte yngre precis. Hade gärna haft någon trevlig här i morgon som jag kunde laga mat till och kanske pussa lite på ;)

Hoppas ni har en mysig kväll.
Kramen
Ewa sa:

Lugn - lugn - lugn, du kommer att träffa "stans" goding vartefter. jag vet s!!!

2012-03-08 @ 19:00:49 |
Bella sa:

Visst är det fint med vita blommor,och vilket bra pris!!



Förstår att ensamheten gör sig påmind mer när helgerna kommer... Är helt övertygad om att du så småningom kommer träffa han med stort H när du är redo för det och jag hoppas att du kommer få en skön fredagkväll även om du inte har sällskap just denna vecka :)



Många styrkekramar



Bella

2012-03-08 @ 21:58:41 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0