Snödroppar!


Söta....

Plockade med mig några snödroppar på promenaden idag, tycker dom är så söta och så blir jag så glad av levande blommor
Har inte hänt så mycket idag, seg och slö och jag har till och med sovit två timmar nu på dagen men sitter man uppe till halv tre på natten kanske det är tillåtet ;)
I morgon är det dags för en ny arbetsvecka igen men då veckorna går så fort har vi snart fredag igen och om två veckor kommer min mamma, moster med make ner till mig ett par dagar...längtar

Vad har ni gjort för kul idag då?
Kramen
Anonym sa:

Lagat mat - städat - läst tidning - fikat - laddat diskmaskinen - varit ute - handlat - tankat bilen - kolonistugan - liten promenad - lagat matlådor - slappat - bokföring - fakturering å nu ska jag bada :).



Kram på dig

2012-03-04 @ 18:21:01 |
Marie sa:

Och jag har: Tittat på Vasaloppet, lagat mat, promenerat med Zacke, dammsugit, bakat muffins och slappat framför datorn.

Vad roligt att du får besök av din mamma :)

Ha det bra, kram!

2012-03-04 @ 19:03:05 | http://sjovreten.blogg.se/
Gittan sa:

Jag har packat o röjt källaren..har äntligen hittat en lägenhet

2012-03-04 @ 22:08:25 |
Cilla sa:

Så söta! Här har det inte kommit upp några blommor så långt ögat kan nå,men det kommer väl vad det lider. Idag har det shoppats och grejats med bloggdesignen =)

Kram

2012-03-04 @ 22:53:57 | http://cillapillas.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0