Livet går upp och ner!


Blått...

Ja livet går upp och ner och just nu mår jag inte alls bra igen :(
Jag har haft några jättebra veckor då jag känt mig så glad men så hände något och mina tankar och misstankar har satt fart...kanske att jag inte är frisk ännu...kanske att jag behöver mer tid.
Varför är jag så snabb på att tro det värsta och varför kan jag inte ta det lugnt och sluta tänka och fundera så mycket.

Idag skiner solen och det är riktigt varmt, härligt då i alla fall vi har haft tråkigt väder de sista dagarna.
Snart balkongmys och kanske att man kan få lite sol på kinderna ;)

Kraaaaam
cecce sa:

Ja du vännen...livet går upp och ner. Sannerligen. Försök att inte tänka så mycket utan fokusera på det som faktiskt är bra. Hitta på roliga saker och gör sådant DU tycker är kul. Det blir bättre...lovar. Jag är ett levande exempel på det. Har haft ett h-vete under många år men nu känns livet riktigt bra. Man kan ha kul utan de där männen:-)Haha..tro mig!

Hoppas det löser sig S, att du hittar din plats i livet. Det är du värd. Hundra gånger om!



Kramar!!

2012-03-25 @ 13:38:45 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Åsa sa:

Det tar tid att läka min vän! Var snäll mot dig själv och ge dig den tiden :-)

2012-03-25 @ 18:06:50 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0