Kissekatter!


Knoppiga....

Regn och rusk denna lördag här hos mig men det blev en långpromenad i morse innan det bröt ut. Riktigt skönt att gå så här på morgonen, det är precis tyst och lugnt ute :)
Hittade ett träd med dessa kissar som jag bara älskar och jag var tvungen att ta med några grenar hem ♥

Här är planerna att jag ska städa här hemma dock sitter jag fortfarande kvar här framför datorn, det är verkligen ett gift det här med blogg och facebook ;)
Jag är faktiskt glad att jag har det just nu för fy så ensamt det hade varit annars :( 


Mjuka och goa...

Ha en fin dag och många kramar
Lena S sa:

Fina mjuka kissetassar. Jag får nöja mej med att titta på dom du plockat då min dotter är allergisk.

Håller med dej om att det är tur att internet finns.

Ha en trevlig lördag.../Kram

2012-03-10 @ 12:03:27 | http://nelasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0