Godmorgon söndag!


Vårens blommor....

Ja det var betydligt kallare denna morgon kan jag lova, burr!!
Klädde i alla fall på mig och gick en långpromenad med lilla Lycka och kameran fick följa med, älskar att hitta dessa vårtecken som kommer upp hela tiden nu.
Allt känns liksom lättare när man vet att ljusare tider och sommar är på gång ♥ 

Ja livet går vidare för mig med, det blir bättre och bättre och visst får man lite bakslag då och då men jag försöker se positivt framåt.
Vet inte riktigt vad som händer hos mig idag, blir det en slöardag eller ska man hitta på något är frågan ;)

Ha en bra dag på er.
Kramisar
Bibbi sa:

Det är en underbar känsla att se

våren spricka fram mer och mer :)

Önskar Dig en underbar söndag



Kram

2012-03-04 @ 12:42:11 | http://bibbislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0